Aymiraaa Hum34 sizinde bebişiniz güle güle kullansın 💖 ahhh bedenini bi kestirebilsem seneye mutlaka alırdım ama maalesef şu an bile bazen tutmuyor 😂
Hum34 Winnithepooh Erkeklere denk gelmedim bugün, ama normalde geliyorum. Geçen gün 5 li eşofman altı 42₺ idi.
drn5410 Hum34 bende aldım hemen 🤭 11 aylığız ama 1.5yaş aldım elbise gibi giyer diye düşünerek inşallah çok büyük olmaz 😅
Ececanece drn5410 ben de büyük aldım. Kalıplar büyükmüş sonra pişman oldum. Elbise gibi olur umarım. Koltuk altları bol gelip askıları düşmezse güzel olabilir:)
Mommysharkdoodoodoodoo Neden her şeyi aldınız ya oğlumun bedeninde bişey kalmamış aşk olsun insan 2 tane tişört de bize bırakırdı 🙄
Mom544154 Mommysharkdoodoodoodoo stoklar zaten bomboş ben bi aydır bakıyorum hiç beden olmuyor. Mağzalara bakmak lazım
Aymiraaa mihrosum kargo ile 34 küsüre aldım başka şeylerde alayım kargo ücretsiz olsun dedim ama çok pahalı 😂
Woody Hum34 ben de aldım. Hatta seneye göre aldım. Bu sene yazlıklark tamdı. Olursa bu sene elbşse gibi kullanırım 😀😀@Laden
drn5410 Ececanece bende aynısını düşündüm eyvah kötü mi durur dedim ama neyse en kötü evde giyer zaten çok sıcak 😅 uyguna aldık