Tugbayilmazz balbocegimmm bebegimolacak.com da yedek parçaları var ordan yenisini alabilirsin benimkinin sağım kitinde bi yer kırıldı ordan yeniledim
Aselalya balbocegimmm kiwi aldim 120 tl ye baya iyi tekli baya bosaltiyo ve hissetmiyosun bile bide mochi var oda 200 tl sanirim
runklii balbocegimmm o zaman malt içecekleri denemenizi tavsiye ederim isterseniz marketlerde satılan alkolsüz malt içecekler var onlar da olur.
Marmadal balbocegimmm spectra 9s çiftli süt pompası bendeki aldığımda lansinohtan daha pahalıydı, şimdi nasıl fiyatlar bilemiyorum. Bu arada sağdıkça süt azalır demişler ama sağdıkça artıyor
Aselinnannesii balbocegimmm mochi var gogus pompası ben çok sonradan tanıştım keşke önceden alsaydım. Bi araştırın isterseniz acısız ve kendisi pompalıyor siz bisey yapmadan. Gece bebeğimi bir gögusu emzirirken diğerine mochi takardm çıkan sütü de dolaba koyardım
balbocegimmm Aselinnannesii var mochi ama orada az geliyor sütüm.galiba sutumde azaldı hastamız var üzüntü stres içindeyim bu aralar
KoalaAnnesi19 Ben kullanıyorum hala momstok mayyaB12 sütü arttırıyor fakat bunun yanında bol su ve sağım çok önemli bu bitince Solgar B12 denemek istiyorum oda çok iyiymiş
balbocegimmm Tugbayilmazz bnm makinem eski tip orda sagim kiti var 9da 83 TL bnmkine benzemiyor silikonu falan beyaz tek farkı bu gerci. Alsam bnm makinemi uyar miki ? İletişime geçemedim bi türlü firmayla
Sevgi-Aslan balbocegimmm süt pompalarının valf kapağı var ya canım onların ara ara değiştirilmesi lazımmış yoksa makinede sorun yok küçük plastik birşey
Tugbayilmazz balbocegimmm https://imgyukle.com/i/R5X0q Eğer makineniz bundansa oradaki sağım kiti uyuyor
balbocegimmm Tugbayilmazz bundan değil baby plus yaziyor üstünde biberon mamoja ama . Aslında hortumu giris yeri çok benziyor hatta aynı sadece biberonin üstündeki kısım birazcik farklı
Vanilya balbocegimmm Medela al canım kiralayabileceğin bir yer varsa bunu kirala mutlaka memnun kalırsın