balbocegimmm spectraya baya para verdim ama lansinohtan çok da farkını göremedim. Ben çalıştığım için sürekli sağım yapıyorum. Spectra ile lansinoh için sürekli priz arıyordum, güya pille de çalışıyor ama 5 dakkada piller bitiyor. Yine powerbankla yapmak için de elli tane kablo boru vs. daralıyodum. Şarjlısı var mı diye ararken buldum milk ini. Ben de ilk defa duymuştum, hakkında da çok yorum yoktu ama cidden bu kadar kullanışlı bişey nasıl popüler olmadı şaşırıyorum.
Spectra mı lansinoh mu derseniz spectraya o kadar para vermeye gerek yok lansinoh daha kullanışlı geldi bana.