balbocegimmm Kizlar bana acilinden güzel sut sağanak bi makine lazım. En fazla 300 tl butcem var. Çekerken acıtacak kanatasiya kadar sagacak güçlü bir makine istiyorum. Çünkü ne denediysem sütüm artmıyor ve kafayi yicem artık Birde momstok kapsül deneyen var mi
Rose1221 balbocegimmm lansinoh tavsiye ederim bebeğim yoğun bakımdaydı iyi çekiyordu. Süt artırıcı olarak mutlaka solgar brewer farkı göreceksiniz
balbocegimmm Minnos09 ilk kullandığım dodobaby idi ilk başlarda iyiydi yada bilmediğimden canim açıyordu sonradan iyi çekmedi baby plus aldim oda bozuldu sanırım tam cekmiyo
Minnos09 balbocegimmm evet z ben şuan medela kullanıyorum. Çekim gücü hiç azalmıyor Elhamdulillah iyi olsun sağlam olsun dersen onu al istersen. İkinci elini alabilirsin başlığı sıfır satılıyor zaten uygun fiyata. Medela ya da spectra piyasanın en iyisi
beraybetul balbocegimmm merhaba benim süt sağma makinem var bir Kez kullandım sonra gerek kalmadı lansinoh isterseniz verebilirim
balbocegimmm Minnos09 spectra iyisidir? 350ye bulmuştum ikinci el Medela cok pahali ya. Pandemisen dolayı esimde bnde işsiziz o yüzden uygun bakmak durumundayim
Minnos09 Lansinoh Medela dodobaby wee kullandım. ha bi de BİM’in babyco Bi kere de ameda kiraladım en iyisi hangisi dersen MEDELA dodobaby Ameda lansinoh wee diye sıralarım. Lansinoh da var elimde düşünürsen bu arada 🌷100 e koymuştum ilgilenen olmadı