Kek balbocegimmm kiwi marka aldım ben 120 tl ye çok memnun kaldım baya iyi çekiyor ve boşaltıyor acıtmıyor da pahalı markalara vs gerek yok bence
Rose1221 balbocegimmm lansinoh tavsiye ederim bebeğim yoğun bakımdaydı iyi çekiyordu. Süt artırıcı olarak mutlaka solgar brewer farkı göreceksiniz
balbocegimmm Tugbayilmazz bundan değil baby plus yaziyor üstünde biberon mamoja ama . Aslında hortumu giris yeri çok benziyor hatta aynı sadece biberonin üstündeki kısım birazcik farklı