Benim kızımda küçükken herşeyi yapardı abla gel by anne yapardı bunları taklit yeteneği çok iyiydi gördüğü şeyleri hemen yapardı şarkıları dans ederdi ismine tepki verirdi insanlara giderdi ama son bir senedir evde ve hep tv izledi son bir aydır kapattık tamamen tv yi doktora götürdük bana anlattığınıza göre bişey yok ama bana kalsa dışarda görsem otizm derim dedi çocuk doktordan korkuyo pedagoga yönlendirdi pedagog kreş önerdi ve hemen başlattık üç gündür gidiyo ve gittikçe bize tepki vermeye başladı olumlu yönde tv kesilmesi etkiledi daha yolun başındayz ve her doktor diye gittiğimiz değil çocukla ilgilenmeden konuşmadan tanıyı attı çocuğa ki benim çocuğum oyun oynamayı çok sever hep oyun ister sorunumuz konuşması kesildi ve insanlrdan korkuyo bu çocuklar bir yıldan fazla evdeler ve kalabalık bi ortamdan kimsesizliğe düştü ben bir ayda bile güzel değişimler görüyorum kızımda tv tablet bunların çok aşırı etkisi var