Yani cok agırlasmıs 19 yasında bir cocuk var mesela konusuyor ama zihinsel engelli gibi hareketleri var dısardan bşr göz o sekilde anlar figerleride konusuyor tuvalet alıskanlıgı vs. Var herseyi anlıyorlar ama cok aksi inatcı ve sürekli öfkeliler bir anda neye sinirlendigini anlamıyorsun sana odaklanamıyor bazısı var sürekli sallanıyor otizm cok genis her cocukta farklı belirtileri var kimi cok sakin kimi asırı sinirli yanş anlıycan eger ki ilerlerse ve egitim almazsa fiziki olrakta yapısı degisiyor zihinsel engelli gibi dısardan cok belli oluyor o yüzden erken egitim cok önemlş