OmerinDefnesi Eda-Ece yaptılar malesef.3 yıldır burda oturuyorum hiç boyle zam görmedim hep 5 10 artardı busefer 20 lira birden arttı
Mom62636362 OmerinDefnesi bana yeterli gibi geldi açıkçası, bu ay memurların maaşlarına falan da zam yapıldı enflasyondan dolayı. Nihayetinde her şeyin fiyatı artıyor. Normal geldi
Cgnege44 OmerinDefnesi bizde aidat yok 5daire var herkes kendi kapısını siliyor bişey bozulursa asansör kapı su borusu gibi bunlar yaptırılıp 5e bölünüyor
Rozalinda Herşey almış başını gitmiş bacım 50 ye yükseltmeleri ideal bence. Siteler hariç demişsiniz ben söylemeyim 😩😩
anneyok Eylusunannesiii Neymiş havuz varmış da bilmem neymiş de la ben napiyim havuzu önemli olan çöpü kapıya koyunca almaları bıktım Çöp atmaktan 😂 OmerinDefnesi
ipekkizz anneyok alıyorlar canım öğlen servisimizde vardı pandemiden dolayı kaldırıldı sizin o paraya neden toplamıyorlar asıl iş zaten çöptür
OmerinDefnesi Saitkereminannesi toplantı yapıcazda bizim binadakiler hemen hemen hepsi suriyeli dediğimizi zor anliyorlar.Onlara kalsa onlarda çok diyor ama biz nedesekte boş.
anneyok ipekkizz Yok her katta Çöp odası var gidip atıyorsun ama ben oğlanla zaten götüremiyorum ki mesele orda zaten. Muhatap olduğumuz bir kapıcı vs yok mesela bizim
Mhmtzym OmerinDefnesi kiracıysanız aidatı ev sahibi vermek zorunda. Kiracı değil. Ben böyle biliyorum
OmerinDefnesi Mhmtzym benim çevremde birsürü kiracı var.Aidatlarını kendileri ödüyorlar.Keşke ev sahipleri ödese
ipekkizz anneyok Aa çöp odası olumca evet siz atıyorsunuz ablamlarında öyle ama zaten bende çoğunlukla kendim atıyorum cünkü çöp cıkıyor evde bekletemiyorum
OmerinDefnesi Mlke301020 bizim binadakilere kalsa tabiki çok.Durumları belli insan hepside ama bize söz hakkı birakmıyorlar
ipekkizz anneyok hiç birşey 480₺ veryorum 7/24 güvenlik var sosyal alanlar var ama pandemiden dolayı havuz spor salonu vs kapalı zaten site bakımları vs olarak alıyorlar işte ☺️