OmerinDefnesi 18 dairelik bir apartmanda oturuyorum 50 TL aidat veriyoruz.. Açıkçası biz yönetici olsak zam yapardık çünkü çok fazla gider ve az daire var..
Annemler 32 dairelik apartman da oturuyor site değil aylık 100 TL veriyorlar.. İstanbul için normal.. Bir asansör bakımı bile 350 TL 🙄
Ayrıca neden ev sahibi aidat ödesin.. O mu oturuyor? O mu basıyor yerlere o mu çöp atıyor o mu kullanıyor apartmanı.. 🙄