OmerinDefnesi önceden bir butik sitede oturuyorduk. Yaklaşık 23 yıllık bir siteydi. Hiçbir şeyi de yoktu. Ne bir çardağı, ne bir parkı, ne de adam akıllı düzenlenmiş bir bahçesi vardı. Asansör bile yoktu bloklarda. Apartmanlar 2 haftada bir yukarıdan aşağıya merdivenlere deterjan dökülerek yalap şalap silinirdi. Sadece öğlen servisi vardı. Pandemi süreci başladığında öğlen servisi de kesildi ve artık tamamen kalkmış. Annemler o sitede ev sahibi, onlar söylediler. Buna rağmen 130₺ aidat veriyorlar. Yani sadece apartman temizliği için veriliyor bu para.
Ben şu an 5 katlı, 9 daireli bir apartmanda yaşıyorum. Taşındım o siteden çok şükür. Ocak ayında taşındığımda 20₺ aidat veriyorduk, her hafta 2 kere apartman temizleniyor. Şimdi 22,5₺ oldu daire başı.
Yani sizinki çok artmış. Buna sebep nedir sormalısınız. Mesela bizim apartmanı aylık 180₺ ye temizliyorlarmış, sonra 200₺ yapmışlar. Ona göre böldüler daire başına. Küsüratlı bir rakam veriyoruz 22,5₺ gibi.