zarifbirhanim yorumlarımı sildim yanlış bilgilendirmemek adına ama şimdi eşimle görüştüm kendisi müteahhit ve yaptığı binanın altında bizimde ofisimiz var. Biz ortak alana hiçbir şekilde ücret ödemiyoruz çünkü dükkan giderlerini zaten kendimiz ödüyoruz. Teyit amaçlı tekrar sordum oturduğumuz yer 2 bloktan oluşan bir yer ve altı dükkan, dükkan sahiplerinden aidat alma gibi bir durum yok. Sizde yönetici ya da ilgili kişiyle konuşup halledebilirsiniz. Aidat ödeme gibi bir zorunluluğunuz yokmuş