lilibet Site değil canım. Tek bina. Girişi zaten arka tarafta. Bizim dukkanin giriş önde. Çöp kutularımiz dahi kendimize ait, park alanı, bahçe de kullanmıyoruz. Gerçekten saçma geliyor. Tuvalet ve çatı gideri olabilir. Ancak ona göre hesap yapılmalı daha az alinmali hiç değilse. Apartmana yapilacak tadilatta bile bizim kapımıza geliyorlar. Sizin apartmanınizda değişecek fayanstan boyanacak duvardan banane demek istiyorum.