AntiiSosyallKelebek bir_pasa_annesi 😂 Antepli olmayanlar çürük mü diyorsun sen şimdiiiii bak bakkkkk😂
nneslihan bir_pasa_annesi hangi aşıyı oldun canım, benim eşimde bugün oldu sinovac ondada yan etki olmadı hiç
Mom084 bir_pasa_annesi burda okudum yok 3 sene oluyoruz yok 1 sene sonra oluyoz yazmışlar Ogün kendi kendime hasta ettim kendimi düşün 🤷🏻♀️🙈 cuma günü oldum bende stabil şuan ❤️❤️❤️🌼🌼🌼 var mı bı ağrı sızı
nneslihan bir_pasa_annesi bende aşı olmak istiyorum ama korkuyorum ya, inşallah banada bir cesaret gelir olmak için
Rubab_Mommy bir_pasa_annesi Ben 2ci gun yapiştirip yaptim.Hayattayim şukur😂Koluna fazla su dokme.Bişeycik olmaz😄
0901asminfatma Merhabalar bende dün aşı oldum dün o kadarda ağrı yoktu gece ağrıyordu kolum şişkinlik hissi vardı a dışarıdan bişey görünmüyor zaten ağrısı 1 ,2 günmüş
Femien bir_pasa_annesi eşimde baya bi kol ağrısı oldu 1 gün sürdü bende bugun oldum hafif ağrı oluyor ama bi geçiyor bi geliyor çok şukur iyiyim
Balloglum kızlar emziriyor musunuz bi tanıdığımın gelinini 24 saat emziremezsin aşıdan sonra diye geri yollamışlar
bir_pasa_annesi Balloglum ben sordum sıkıntı olmaz emzirebilirsib dediler ve emzirdim bir sıkıntı olmadı
nneslihan bir_pasa_annesi benim korkum nedense ileriye dönük😃 ay inşallah hemen geçer yan etkileri ya annemde 1 gün sürmüştü kol ağrısı