bir_pasa_annesi Balloglum ben sordum sıkıntı olmaz emzirebilirsib dediler ve emzirdim bir sıkıntı olmadı
nneslihan bir_pasa_annesi benim korkum nedense ileriye dönük😃 ay inşallah hemen geçer yan etkileri ya annemde 1 gün sürmüştü kol ağrısı
Mom084 bir_pasa_annesi valla hiçte takmiyom Allah ne yazdıysa o sonuçta belki yarın olcem belki 10sene sonra 🙈
haziranin25i bir_pasa_annesi bende biontech oldum bende hiç bir yan etki yapmadı ama eşimde baş ağrısı ve kol ağrısı oldu
eslemsiii bir_pasa_annesi bende bu sabah oldum kolumda ağrı var biraz hamileyken olduğumuz tetanoz aşısının ağrısı gibi.
bir_pasa_annesi AntiiSosyallKelebek bende kendimde sasırmıstım ama sadece şasırmıstım 😂😂😂öylece kaldım