Mutluluk gerçekten kafam gitmiş artık unutkanlık başlamış ben de geçen gün kumandayı götürüp telefon şarjını kumandaya takmaya çalışıyorum yani kumandayı telefon sanıyorum bir de sinirleniyorum bu niye olmuyor diye sonra baktım ki kuman daymış kafam iyice gitmiş artık çocuklardan kendime bakmayı bile fırsatım yok iyice saldım kendimi ama canım kocacığım bana hep ben seni her halinle beğeniyorum diyip moral verir🙂 ablam olacak kişi de bunlar önce çocuğuma senin oğlunun suratı hayvanlara benziyor dedi o kadar çok kırdı ki kalbimi aklıma gelince hala ağlıyorum üzülüyorum. İki tane bebek ikiz gibiler dediğim gibi stres yapıyorum her şeye kaşıntın başladı doktora gittim kurdeşen olmuşsunuz stresten dedi her gün hap içiyorum her yerim vücudum kabarıyor kaşınıyor Allah görüyor ya ne diyeyim bilmiyorum