Azraaa02 ben çocuğu olup da böyle büyük konuşabilen insanlari anlayamıyorum. Solunum yoluyla bulasan onlarca hadtalik var,bebeklerde ve cocuklarda, sans kismet isi bazen ne kadar dikkat etsen de. Sana nasil böyle konusabiliyor, herkesin başına gelebilecek seyler bunlar. Kimi cocuk kendiliginden yer,hic ugrasmazsin,kimi cocuga takla atsan yediremezsin. Bu zayiflik sismanlik takintisini anlamıyorum.