MasalsMommy benimki regl olarak baslayip cocugunlukla fazla miktarda bazen de kesilir gibi 2 ay surmustu. Doktora gittim 2.5 cm kist var , dedi. Ilac kullandim o uzun regl donemim eskisi gibi bir haftaya dustu. Ama birkac ay o bir haftalik regl donemlerimde cok koyu afedersiniz pihtili ve fazla oluyordu . Daha bu ay o fazlalik gidip normale dondu. Yani muhakkak doktora git. Sende de kist olabilir