Zeynep15 Bu ay yumurtlamamışsın dedi sebebide emzirmek,stres,uykusuzluk dedi adet düzenleyici hap kullanmam gerekiyormuş ama emzirdiğim için kullanamazmışım farklı bir hap verdi o yüzden. 10 gün sabah akşam iç sonrasında kendi adetin gelecek dedi canım🥰