Kuzum geçmiş olsun öncelikle 🥺 benim oğluşumda 2 kez düştü mama sandalyesinden oda baya yüksek biliyorsun . Doktora götürdük hemen muayene etti o gün güvenemedim 3 tane farklı hastanelere götürdüm eşimle. Bişeyi yok dedi hepsi de kusma normal kusma değil daha çok fışkırır gibi kusma oluyormuş öyle bişey görürsen Allah korusun hemen doktora koş hiç bekleme. Bide gözlerde kaynma normal halinden farklı durağanlaşma falan olursa sıkıntı oluyormuş doktorlar öyle söylemişti . Ama muayene ettirdiysen korkulacak bişi yok dediyse doktor içini ferah tut kuşum 🌺 bu gece bekle bakalım inşallah bişi olmaz küçük tosbağaya rabbim bütün anne kuzularını korusun kollasın inşallah 🙏 🌺🌺🙏🙏🙏