[silindi] oğlum da düşmüştü, bizde gittik hastaneye doktor aynı şekilde muayene etti, göz temasına falan baktı, birşey yok dedi, beklemene gerek yok uyut normal düzenine devam et dedi, şükür birşey olmadı, keyfi de iyiydi hastaneden geldikten sonra, size farklı gelen birşey yoksa korkmayın, İnsan çok üzülüyor ama doktor da birşey yok demiş, çok geçmiş olsun ☺️