[silindi] bugün akşam arabasından düştü. Evde bebek arabasında uyuyor sadece gündüz, kemeri takmadım hava sıcak bunalmasın diye. Bi balkona çıkıp çiçeklere baktım , döndüğümde ne göreyim.. Yerde yatıyor 😳 Ama keyfi yerinde, arabanın tekerleğiyle oynuyor. Panik yaptım hemen aldım kucağıma ama nasıl olmuş da düşme sesini duymamışım, neden ağlamadı anlamadım. Birkaç saat gözlemledim hiçbir şey olmadı çok şükür. Arabanın ayak kısmında kayıp düştü diye düşünüyorum hep ordan iki ayağını sokar. Muhtemelen başını çarpmadı totosu üstüne düştü diye de ses çıkmadı.
Sizde de bir belirti yoksa kendinizi üzmeyin, kim ister evladı düşsün. Daha dikkatli olmamız lazım demek ki ama önceden de hiçbir şeyi hesap edemeyiz sonuçta. Allah korumuş, inşallah bir daha ayağına taş değmez ✨