izmirli123 ben aşı olduktan yaklaşık 45 dk sonra emzirdim Eve gitmem o süre olduğu için emzirdim hiç bir sorun yaşamadım ilk gün sadece kolumda et ezigi gibi agrı oldu hareket ettirirken ertesi gün hiç birşeyim kalmadı herkesin bünyesi farklı görümcemde de biraz ateş olmuştu ilk gün eşimde de kolda benim gibi agrı oldu sadece ama tanıdığım insanlarda ciddi bir belirti hiç duymadım