izmirli123 2,5 hafta önce oldum. Bir yan etki yaşamadım bebeğimi hemen emzirdim ondada bir sıkıntı oluşmadı. 2. Dozu olmayı düşünmüyorum ama çok zorunlu olmadıkça birde 6 aylık ve üstü bebeğe sahip anneler için uygun olduğunu düşünüyorum aşının araştırlar o grup arasındaymış. Benimde kafam çok karışık bebeğimin bünyesi zayıf antikor geçer diye oldum korona olursa zorlu atlatır.