izmirli123 bende bu aşığı oldum bebeğimi sütten kesecektim aşı çıkınca bana erteledim ki sütten bebeğime antikor geçsin .öyle de oldu.çocuk doktoruma danışmıştım emzir demişti.aşıdan 14 gün sonra Covid oldum biz hepimiz perişan olduk kızım 1,5 günlük ateşle atlattı kesinlikle emzirin aşıdan sonra bir süre farkı göreceksiniz.