alinaannee maalesef alıştırdılar ama alışmamalıyız. Susmamalıyız. Bu yavruların gerçekten sesi biz olmalıyız.
Çok haklısınız, kesinlikle çocuklarımıza sahip çıkmamız gerekiyor. Ağızlarından çıkan her sözün bir kıymeti olduğunu hem biz, hem de çocuklarımızın bilmesi gerekiyor. Çocuğuna inanmayan anne o la maz! O çocuk bir şey söylüyorsa kulak verilmeli, dinlenmeli. Susmayı değil, susmamayı öğretmeliyiz onlara….
Eda-Ece ben de çok ağladım inanın. Kızım var benimde. Kirpiği düşse canım yanar. Çok ağladım gerçekten çok kahroldum. Hiç bu kadar etkilenmemiştim. O resimler, o ifadeler mahvetti beni.
Deletedmom_29 bu bir anne değil ki. Bu bir yaratık, bu bir canavar. Hem de içimizde dolaşıyor. Belki şu an yarın gideceği sahilin hazırlığını yapıyor, alışverişe çıkıyor, yemek yiyor. Ben bunları düşündükçe deli oluyorum.
ikibebeklibirannee çok çok haklısınız. Nasıl bırakılırlar delil yetersizliğinden anlayamıyorum. Bu duruma asla anlam veremiyorum. Adalet bu değil, böyle bir adalet sistemini de kabul etmiyorum. İki küçük çocuğu bile koruyamıyorlarsa ben daha ne diyeyim. Bu çocuklar bunları nasıl uydurmuş olabilir? Bunlar uydurulabilecek şeyler mi? Neler yazmışlar…