2yavru1anaaa delil yetersizliği deniyor her seferinde. Ben anlayamıyorum, delil tam olarak nedir bu kararı verenler için? Mesela o ana şahit olmaları mı gerekiyor ceza vermeleri için?
Bilmiyorum gerçekten, imza kampanyası mı başlatılmalı, ne yapılmalı bilemiyorum. Bu yaratıklar ifşalanmalı. İsimleri, yüzleri herkesce bilinmeli.
Çocuklar bunları yaşamasa nasıl çizip anlatabilirler? 7 ve 10 yaşlarındaki iki küçük çocuğun hayal dünyasında kurabileceği şeyler asla değil bunlar. Kelimelerle ifade edemiyorum yaşadığım öfkeyi. Olabildiğince paylaşım yaparak belki gündemde tutulabilir, yoksa unutulup gidecek.