Xyz26 buna bende katılıyorum birde aptamıl konuşulmuş üstlerde ilk bebegın aptamıl ile buydu ve bırden kılo yaptı görüyorum herkese yapıyor aptamıl bunda doktorum asla aptamıl onermıyorum dedı 2 mama soyledı bız evolvia öneriyoruz dedi onu kullanıyorum iyide gidiyor bazı bebekler bıberon almaz mama beğenmez kılosu az olur böyle postlar anneleri üzüyor gerçekten 2600 dogsu bebegım en son 4000 gelmişti 2 aylık olduk bugun yarın bakalım ne diyecek en fazla 4300 dür diyorum