Venes Musam aylık en az 600 gr alması gerekirmiş. Dogum kilosuna artı olarak ne kadar aldı önmli olan o. Mesela benim kızım ödemi atınca 2500 kg kaldı en son 3800 dü 2 aylık gittigimde . Mesela cevreye zayıf bana ve dr a ideal geliyor
Miranbebek34 Musam benimki 1 ay 13 günlük yeni 3 kilo oldu ne kullanıyorsunuz mama mi yoksa emziriyor musunuz ben mama kullanıyorum sma
Mys01-01 Venes benımde aynı 2600 dogdu 2460 çıktı hastaneden en son 4000 kılo 47 günde suan 59 gündeyız
dlnelsn Miranbebek34 sma iyi değil bence bende kullandım kilo yapmıyor bebelak kullandım toparlandı biraz ama kilo önemli değil tabiki sağlıklıysa tamamdır
bebiskoooo Miranbebek34 bende sadece mama kullanıyorum 1 ay 10 günlük 3900 oldu aptamil kullanıyordum çok gaz yaptı gaz damlaları hiç işe yaramadı hipp organik combiotik kullanmaya başladım rahatladım canım
bebiskoooo Mys01-01 bende yarın gideceğim 47. Gününde doğum kilomuz ve ertesi günkü kilosu aynı canım
Cemreninannesi11 Musam bnm kızımda aynı kilodu 30 günlükken 4.800 ….. doğduğunda 3.200 dü 3.100ile hastaneden çıktık
Mys01-01 Musam cok dazla 2650 göre canım mamayı azaltman lazım doktor soylerdı gerçi bizde mama alıyoruz evolvıa 2600 dogdu ama 47 günde 4000 kıloydu
3MelekAnnesi3 Musam mama mı anne sütü mü dogum kilosuna göre baya baya iyi almıs ama mama ise fazla anne sütü ise sorun yok
Bebegimm1 Musam doğum kilosuna göre fazla almış doktor söylerdi aslinda size söylemedi mi benm oglumda ilk aylar fazla almisti doktor mamayı azaltmamı soylemisti 500gram 1kilo arası alması gerekiyormuş
Pofukailesi Bebegimm1 bugun saglik ocagina gittim 3900 dogduk 1ayligiz suan 5kilo olmus mamayi kes cocuk fazla kilo almis dedi
Miranbebek34 dlnelsn bebelac gold mu kullandınız bende değiştirmeyi düşünüyorum da çünkü mamayı içince yarısını tukuruyor çıkarıyor