bebiskoooo Mys01-01 maşallah dün doktorum dediki başka bebeklerle kıyaslama ve emin ol kilolu bebek sağlıklı bebek değil ayrıca sonuçta birer birey bebeklerimiz ilerde obez olma ve şeker hastalığına yakalanma ihtimali kilolu bebeklerin daha fazla dedi
Mys01-01 bebiskoooo evet cnm benımkıde oyle dedı cok iyi gidiyorsunuz dedı gayet iyi dedı ben takılmıyorum inanki bugun asıda herkes aa 2 aylıkmı evet dedım hayırdır dedım ya ne bu kıyas
bebiskoooo Mys01-01 ay bende anlamıyorum kıyaslamaları bana da dün çok küçük bebek dediler ama hiç umursamadım
Mys01-01 bebiskoooo ay bende ya sınır oldum ıcten ıce ama umrum degıl ya saglıklı olmasa asımı vurur dr muayne ettı