biranneikikedi Mne12 çok teşekkür ederim, evet çok stresliyim her şeyi hazırladım evi eşyaları, çantasını, kedileri bile hizaya soktum 🤣🤣
Bayansoylu biranneikikedi rica ederim canim birde şunu belirteyim eğer doktorunuz söylemez ise aklımda bulunsun pipisi iyileştikten sonra yani bir bir buçuk ay kadar sonra pipisini ileri geri hareket ettirin mutlaka eğer ettirmezseniz deri tekrar birleşme ihtimali var onu önlemek amacıyla aklınızda bulunsun şimdiden geçmiş olsun canım.
Bayansoylu Tubs canım hiç bişey olmuyor inan ki hiç korkulacak bişey yokmuş sıcakta olsa soğukta olsa zaten bezin içinde zaten içinde yaptır bence yaptırınca iyi ki diyorsun yani ben 35 gunluktu yaptırdım sanki omuzundan bir yük gitti
Onurkagan06 biranneikikedi hımm anladım sağolun. Benim oğlumda bir yaşında sürekli idrar yolu enfeksiyonu geçiriyor da sanırım bize de sünnet yolu görünüyor. Merak ettim bende süreç nasıl ilerliyor diye tecrübeli annelerin tavsiyelerine göz gezdiriyorum. Sizin oğlunuza da geçmiş olsun çabucak iyileşir inşallah darısı damatlığına olsun 😇
Emeld biranneikikedi benimde oğlum 3.5 aylıkken oldu sünneti tek tavsiyem doktorunuz ne öneriyorsa onu yapın ama verdiği kremleri bol bol surun her bez değişiminde bez kremlı olduğu sürece hiç acıtmaz aksine iyileştiriyor hızlıca ilk gün geçince de gerisinde sıkıntı olmuyor zaten. Şimdiden geçmiş olsun
AygulSina biranneikikedi bir iki gun idare edin cnm zaten hemen iyilesmeye basliyor 1 haftada biseyi kalmiyor 2 haftayada dikisleri dusuyor
Bayansoylu berieren canım bardağın alt kısmını kesiyorsun yani bardağın yarısını.onu polisinin etrafına yerleştiriyorum bezlerkende bir sorun olmuyor zaten