biranneikikedi ben bardak falan koymadım, yarın tam 1 hafta olacak dikişli yaptırdık. Lazerli sünneti çogu doktor önermiyor. 4.5 aylıkken yaptırmış olduk, oğlum 15 dk lık bi anestezi aldı çıkınca acıktıgı için çok agladı 1 saat emzirme dediler emince hemen sustu uyudu. 5 numara bez kullandım 3-4 gün agrı kesici ateş düşürücü verdi, enfeksiyon için bi şurup verdi, birde küçük bir krem sabah akşam çevresine sürmem için. 3 gündür şurupları vermiyorum. İlk 2 gün sabah akşam ılık suya oturduk sargısı çıkması için hemşire öyle demişti, 2. Gün sargılar çıktı. İlk gün tutarken çok dikkat ettim sünnetli bölge sıkıştıracak birşey yapmadım, bezi gevşek bagladım baya hemde düşüyordu bazen. Sadece bez kullandım. 5. Gün falandı dışarı gezmeye bile çıktık. Şuan dikişleri atıyor çıkıyor yavaş yavaş, görüntü olarakda daha iyi. Emin ol iyiki diyeceksin seninki şuan tam dönmüyordur hareketi azdır bizimki ayakları kıpır kıpır, bezlerken yan dönüyor falan en iyisi daha az hareketliyken😀