Bayansoylu berieren canım bardağın alt kısmını kesiyorsun yani bardağın yarısını.onu polisinin etrafına yerleştiriyorum bezlerkende bir sorun olmuyor zaten
biranneikikedi Anneler tavsiyeleriniz için teşekkür ederim bebeğim yarım saat önce çıktı şu an uyuyor, ilk başta çok ağladı inşallah hemencecik iyileşir 💞
YorgunAnneyimvesselam57 biranneikikedi o surelerde zatwn bebegin hep kucakta olucak birakmaz weni ama bardaksiz yapma derim
biranneikikedi YorgunAnneyimvesselam57 çok şükür her şey yolunda. Dikişmerinin erimesini bekliyoruz 💞💞