Nurell MeryeminAnnsi 18 aylık olana kadar cam sise suyu kaynatıp soğutup verdim. Çok küçükken kaşıkla sonra biberon ek gıdaya geçince avent alıştırma bardağı.. 10.ayda nuk sihirli bardak 12 ay sonnrasi avent pipetli suluk.. Biberon emzik temizleyici ile yıkarım Sonra tencerede kaynayan suya atar bekletip durularım..
MeryeminAnnsi Nurcannn cumartesi vercektm.ben de cok sicak diye kararsız kaldim.vermedim bugun verdm kasikla icti biraz
Nurcannn MeryeminAnnsi yaz aylarında doktor verin diyor Şubat ayında doğum yaptım hiç vermedim Havalar ısınınca vermeye başladım doktora sordum da
Nurcannn MeryeminAnnsi ben doktora sordum yaz ayı vereblrsn dedi canım sende sor istersen. Biz bile susuyoruz her ne kadar sütte su ihtycı gdyr deşeler bile suyun yeri frklıdır diye düşünüyorum doktorda ver dedi süt veriyorum sadece çocuğuma
MeryeminAnnsi heyymomm ekgidaya bidahaki ay geccez 6. Aya girdik ama bitince gecmek lazm ya ben de gecmedim ama cok sicak az da olsa vermek istiyorm
Evrim1906 MeryeminAnnsi doğduğundan beri mama ile besliyorum suyu tam olarak 7.ayında vermeye başladım kaynatıp soğuttum hem bardak kullanıyorum hemde biberon şimdi 8 buçuk aylık
Ohaezgi MeryeminAnnsi kaynatıp soğutuyorum suyu biberonla veriyorum ve hala mamayı da kaynattığım suyla yapıyorum. Biberon ve emzik temizliğini uni baby nin biberon temizleyicisiyle yapıyorum
Coyness2020 MeryeminAnnsi bu zamana kdr hiç kaynatmadim mineralleri gittiği için. Hep kendi içtiğimiz sudan verdim
ayazasaf MeryeminAnnsi ben e bebekteki fuska marka suyu kullanıyorum. Kaynatılıp soğutulan suların mineralleri iyonize olur vermini kaybeder doktorumuz bu suyu önermişti bize
sayrannannesi MeryeminAnnsi kaynatıp isittigim sudan veriyordum başlarda kaşıkla verdim alıştırma bardağı ile içmiyordu başlarda büyüdükçe çay bardağında yavaş yavaş icirdim şimdi hepsini her türlü içiyor 😂 1 yaşında şuan kızım
biranneikikedi Cinarduygu12 ben de böyle veriyorum. Kaynatılmış su besin değerleri açısından 0 yanında hediye kireç var
Kokina35 Bebeğim 2 ay 22 günlük sadece anne sütü alıyor ama hıçkırık tuttuğunda ve tok olduğunda kaşıkla su veriyorum, açıkcası hzır su veriyorum kaynayıp beklemiyorum herhangi bi sorun yaşamıyorum
biranneikikedi htceee98 evet saka çok lezzetli ben de saka suyu cam şişeye ayırıyorum onun suyu oluyor. Alıştırma bardağı aldım ama meme reddi gibi bi şey yaşadık hemen kestim kaşıkla veriyorum
htceee98 biranneikikedi bende alıştırma biberonuyla veriyorum gerçekten erikli beysu baktim en güzel Saka nin suyu
Deletedmom_56 MeryeminAnnsi Canım ben hayat suyu kaynatıp soğutuyorum. O sudan veriyorum. Biberon olarak da önce kendi biberonu ile verdim. Sonra alıştırma bardağına geçtim. Ama hala daha su içerken tıkandığı oluyor. (10aylık)
Kbra_1992 Venes benmkide okdr bende şu veriyorum ama kaşıkla hiçte sevmiyo tadını nsl biberonla veriyosunuz acaba Aventin var bnd
Venes Kbra_1992 tommee tippe ve avent ikisiylede veriyorum . Ben dgdugundan beri veriyorum su. Hatta bu ara suyu verince gülüyo teşekkür eder gibi
Uyurgezer_peri MeryeminAnnsi erikli nin cam şişesini iciriyorum. Doktorumuz kaynatmaya gerek yok dedi. Aventin alıştırma bardağı ile veriyorum.