Benim bebeğim 4 aylık kaynamış su veriyorum biz zaten mamayla besleniyoruz mamanın arkasına 30cc biberonla veriyorum hepsini içiyo bende 2 gündür bu şekilde vermeye başladım açıkcası 30 cc çok mu bilmiyorum doktora sormak için aradım bugün açmadı 2 gün sonra randevumuz var orda sorucam