BenMathilda evet daha iyi geçti.
Aktif sancılarım başladıktan yarım saat sonra bebek doğdu ve doğum çok hızlı oldu.
dikişlerim de daha çabuk iyileşti.
Ama sancım olmadı, suni sancı da işe yaramadı. Suyumu açtılar, sonra o şiddetli sancılar başladı ve yarım saat içinde bebek doğdu