Ist2121 Maalesef her doğum isteğe bağlı olarak ilerlemiyor. Normali çok isteyip normal doğum yapamamış çok arkadaşım var. Aynı şekilde Salı günü sezaryen için rendavu alıp pazartesi günü kendi isteği ile gelen bebişi olan bir arkadaşım var normak doğum yaptı. Demem o ki psikolojik ve fiziksel olarak hangisi sizin için daha sağlıklı ise onu yapın. Herhangi bir problem yok ise, gideceğiniz hastanede isteğe göre epidural veriyorlar ise bence normal doğum yapın. Normal doğumun inanın tek zorlayıcı yanı sancıları. Kesi, dikiş, ıkınma falan hiç biri sancı kadar zorlamıyor inanın. Ben çok uzun saatler sürer sandım, psikolojik olarak ona hazırlamıştım kendimi. 4 saatte doğum gerçekleşti. 12 de suyum geldi, 16:00 da doğum yaptım. Epidural almasaydım saat 14:00 te garanti vermişlerdi doğurursun diye falan sancılar hastane içi dolaşamadığım ve yattığım için çok zorlamıştı. Epidural aldığınız an her şey çoooook güzel oluyor 😂 Doğum ve dikişlerden sonra hastanede odama kendim gittim, bu oda ne kadar sıcak ya diyip hastaneyi turlamıştım.