Ist2121 ben ikisini de normal doğum yaptım. İlk doğumum çok zordu kötü geçti ama ona rağmen ikinciyi de normal istedim. Çünkü hemen ayaklanıp çocuklarıma bakmam gerekiyordu, çok şükür her şey yolunda gitti istediğim gibi oldu.
Bence normal doğum şansınız varsa deneyin, belki de sizin doğumunuz çok kolay olacak, bilemezsiniz.