Ist2121 kendi isteğimle en basindan beri sezaryeni seçtim, pişman değilim. Zaten ben seçmesem de iri bebek ve gebelik tansiyonumdan dolayi sezaryen olmak zorunda kalacakmisim. Ameliyat anı göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor ve sıfır acı. Sonrasında elbet ağrınız olacak fakat sürekli ağrı kesicilerle hafifletiyorlar. Toparlanma süreci kişiye ve doktora göre degisiyor sanirim. Sansliyim ki doktorum cok iyiydi, ertesi gün ayaktaydım eve gelince çocuguma kendim baktım. Normal ya da sezaryen diyemez kimse size, sizin kendinizi hangisine hazir hissettiginiz önemli. Mutlaka normal dogurmaliyim baskisi da hissetmeyin, sırf ondan korktugunuz icin sezaryene de yönelmeyin. Kendinizi en iyi siz bilir siz tanırsınız. Acısız doğum yok maalesef, birinde o acıyı önce, diğerinde sonra çekiyoruz. Hangisini seçeceğiniz size kalmış😊 hangisi olursa olsun dilerim çok rahatça geçer ve güzel hatırlayacaginiz bir anı olarak kalır.