Hicrandd Zynp_ygt amin canım inşallah 🤲🏻🌸 tabi tabi bende babası da yanındaydık. Bütün süreci gördük ☺️
Regen Zynp_ygt almıyorlarmı yanına? Bizimde lokal oldu yanındaydım ben her şeyinde. Hatta sünnet olurken emzirdim uyuyakaldı. 1 kere bile ağlamadı. Babasıda bende içerdeydik oyaladık güldürdük, sonrada uyudu zaten
Cannsuu Zynp_ygt lütfen yapmayın kimbilir orda ne gibi bir sorun oldu. Yani kaç çocuk sünnet oluyor hergun. Onu düşünün. Siz ne kadar stresli olursanız bebeğiniz de o kadar huzursuz olur. Diyorum ya bende sizin gibiydim hatta burdan post bile actim. inanın hiç gerek yokmuş o kadar strese. fotoğraf cektirin bol bol video cekin hatıra kalsin. 😊 gorun sizde burda baskalari stresliyim yazinca stres olmayın diye yorum yapacaksınız. Bana guvenin😉
Cannsuu Zynp_ygt çok tsk ederim. Evet yanında değildik ama doktorumuz a çok güveniyorduk gözü kapalı emanet ettik. Bisey söyleyeyim mi bizimde yanımızda aileden kimse olmadı yani benim ailem uzakta eşimin ailesiyle aramız da 1 saat var ama haber bile vermedik. Yani o an birinin akıl vermesini falan karışmasını istemedim valla ıyiki de oyle olmuş. Daha iyi oldu sessiz sakin kendi bildiğimiz gibi 💝 inanın kafanız daha rahat olur eşiniz olsun yanımızda yeter
Gokbayes2018 Hicrandd canım benim bebeğim 4 aylık oldu gecen ay yaptırcaktım, üroloji doktoru bebeğin çok aglar dedı, 6 aydan sonra olsa daha iyi olur dedı. Olur ama cok aglar dedı. Kaldı bende yaptırmadım.
Zynp_ygt Gokbayes2018 canım bence yaptır sende sonuçta sonra yine ağlayacak ki 😔 lokal anestezi olduğunda yani gerçi genel anestezi de o an ağlama ama sonrasında yine ağlar bence sen çocuk cerrahiye bi götür sonuçta kaçtane bebek oluyor ki hepsi eminim ağlar
Hicrandd Gokbayes2018 benimki zerre ağlamadı inan ki abartmıyorum, hatta bezini açmasam sünnet oldu demezdim bile öyle rahat geçti. Bence 6.ayda daha hareketlenecekler daha zor olur
Zynp_ygt Gokbayes2018 bence farklı doktora git canım bugün gözlemledim hep küçük öneriyorlar bi sürü bebek oldu hepsi de ağlamıştır illaki
Gokbayes2018 Zynp_ygt ayyy gercekten mii acaba bende 6.ayı beklemesemmiiiii, doktor çok aglar dedi 4.aydayız bekliyorum oyle