nrcnmrt canım klinikte oldu benim oğlan. Hem ben hem babası yanındaydık. Sadece bölgesel baydılar oğlum uyanıktı sünnet olurken. Keşke sende olabilsen en azından yanında , ben sürekli konuştum onunla elini tuttum. Küçüktü çok anlamadı ama yinede en azından ben rahat oldum yanında olunca