Gulisrak19 tam sizinle aynı vakitte sünnet yaptırdım iyi ki yaptırdım diyorum iğne vurulunca ağlıyorlar biraz sonra hiç bir şey hissetmiyorlar ama uyuşukluk geçince ilk gün ve ikinci gün zor geçti calpol verdim sabah ve akşam kremlerini sürdüm beze yapışmasın diye doktorumuz kesilmiş poşetler verdi kremleri karıştırıp poşet parçası üzerinde pipinin üstüne koyduk üç gün boyunca ama size tavsiyem mutlaka bardak kullanın karton bardağı ortasından ikiye bölün normalde ağzımıza sürdüğümüz kısmı bebeğin pipisine yerleştirin bezi bir numara büyük alın zaten üstünden kapatın, inanılmaz kurtarıcı oluyor kaka eğer bulaşırsa sünnetli yere enfeksiyon ihtimali varmış büyük sıkıntı demişti doktorumuz bardak kakanın pipiye gelmesini de büyük ölçüde engelliyor. Bir haftaya bardak kapattık dikişler kendi döküldü bir anda. Gazını çıkarmak için bacaklarınızı açın bebeği bacak aranıza pipisi boşluğa denk gelecek şekilde koyun öyle çıkarın bir hafta normal kucağıma alamadım ben korktum doktorumuz 4 gün normal kucağa alabilirsiniz demişti ama ben cesaret edemedim 18 gün olmuş sünnet yaptıralı hafif kızarıklığı kalmış sadece korkmayın hiç yaptırın rahat edin