Gulisrak19 iyi iştr havalar sıcakken yaptırın. Birde küçük olması sizin için avantaj. Daha dönemiyor falan işinizi zorlaştırmaz en azından. İnanın bezde 2 3 güne iyileşiyor. Bizimde 1 ay sonra sünnetimiz. Biz biraz geç kaldık. 6 buçuk aylık oğlum😊 büyüyünce yaptırırsanız inanın çocukların psikolojileri çok bozuluyor. Eltimin 2 tane oğlu sünnet olmadı birisi 2 ye gidiyor. Biride yeni okula başlıycak. Çocuklar ağlıyor sğnnet olmıcaz diye