Gulisrak19 zaten 2 yaşından sonra 6 yaşına kadar öneriliyor travma yaratıyor ben doğumdan önce yeni doğan sünneti ne karar vermiştim ama bebeğim erken doğdu ve kuvezde kaldı ardından a pandemi patladı o yüzden 8. Aya kaldık yok sa çok daha erken yapicak tim ama bu tabi benim fikrim di bayada arastirmistik o zaman lar