Gulisrak19 prematüre 29+6 doğan bebeğim dün sünnet oldu 3 aylık . Sadece sünnetten sonra biraz fazla ağladı 2-3 saat hastanede gözetim altında durdu. Çok ağlıyordu. Doğumda yanımda olan ebe o ara bizi Ziyarete geldi gitti tuvalette çeşmeyi açtı. Su açılınca suyun sesine uyudu. Sonra ağrı kesici filan çok şükür sorun olmadı. Yarın kontrole gidicez hastaneye