ikranurmuhsine MustafaKemal2019 kızım 6aylik alismaz diye düşünüyorum çünkü hic denemedim.hep meme emerek uyuyor arada ayakta salliyarak .buraya kadar güzel niye alip beşiğe koyma sırasında uyanıyor .gündüz sıkıntı olmuyor uyutup beşiğe yatirabiliyorum . bakalım artık yarına tekrar denicem
betard ikranurmuhsine tam hislerimi anlatmışsınız bi de biberonla mama verirken eğilmek ölüm oluyo düşücem bir gün içine 😒
ikranurmuhsine betard en alt seviyesi de var o zaman hiç verilmez çukur gibi içi .şu an biberon vermiyorum o duruma geldiğimde vay halime
Koray ikranurmuhsine şu park beşikleri hiç sevemedim ben ya o ne oyle cingene cadırı gibi zaten cocuk oyun yeri olur o bnce
Nurasel20 ikranurmuhsine şuan kızım uyurken bile seyir halinde koskoca yatağa sigamiyo hanfendi daracık yerde hayatta yatmaz çünkü donemedigi zaman sinirlenip uyanıyo bizimki artık el mecbur oldu ☺ ay bide sinirlenip uyanınca laf sayması yokmu ıcimi kaynatiyo resmen 😍😍
ikranurmuhsine Nurasel20 ay kıyamam ya bizim ki de 6aylik yanına yastık koyuyorum nasıl kızıyor dönemedim diye .ama korkuyorum yüz üstü halde bulunca öle uyumuş alismasindan korkuyorum .geri donebiliyor mu
Nurasel20 ikranurmuhsine bide bunu deniyebilrsin canım benim oyun parkında kaç saat yatıyor sizin kendi yataginizia koy bide o zaman kaç saat yatiyo aslında böyle kıyaslama yaparak hangi şekilde yatmak istediklerini belli ediyolar park yatak ta 1 saat yatıyorsa benim kendi yatağımda 2 3 saat kadar yatıyorsa geniş bir alansa uyumak istediği belli olur canım bnm
ikranurmuhsine Nurasel20 uyudugunda sıkıntı olmuyor uzun uyur ,,🤗🙂oglen yatıyorum nereye yatirirsam farketmiyor 4 gibi kalkar ama sessi Z ortam olması gerek uzun uyuması için.tek sıkıntım uyuduğu yerden alıp beşiğe koyma sırasında uyanması ama esimde öle olmuyor 🤔
Nurasel20 ikranurmuhsine 6 buçuk aylık yatak siparisimiz haftaiçi teslim alıcaz zaten zor kısmına gelince bence zor değil çünkü bilinçli yatıyorsun ha bi konu var her gece bi tekme yeriz mutlaka ☺☺
ikranurmuhsine Nurasel20 bende arada yatiriyordum kızımı tedbirli yatarsan bı sıkınti olmuyor ama eşime güvenemiyorum çünkü bı seferinde yastık vardı uzerinde .yoksa yere döşek serdim emzirirken uyuyakaliyorum kızımla bir 🤗
Oykununannesi ikranurmuhsine canim emzirmeye baslamadan once altina battaniyesini koy emip uyuyunca yavasca besigine koyarsin.
ikranurmuhsine Oykununannesi altında battaniye olunca kolay mı alınıyor .acaba bn tam dalmadan mi alıyorum .yoksa gundu Z sıkıntı yok yatiriyorum gece yatiramadim bı .ama bı denerim
Oykununannesi ikranurmuhsine normal carsafta sallarlarya bebegi uclarindan tutup besigine koyuyom. Bazen esim ayak ucundan ben bas tarafindan tutuyom. Bebege dokunmadigimiz icin pek anlamiyo
Nurasel20 ikranurmuhsine hahah benim kız tamamen babaya gelince pek akıllı uslu benim kızım fark etmiyo hangi şekilde rahat yatarsa o şekilde yatar zaten yanimda uyuduğu ıcin en ufak hareketine uyanıyorum ki kendi uyandığı zaman kendisi beni uyandırır tekmeleriyle☺☺
ikranurmuhsine Nurasel20 şimdiden başlamış tekmeleri sizin ki .bizim tekme yok hemen döner sesler çıkartır olmadığı ağlar yüzünde bakınca güler hemen 😁
Kayraa27 ikranurmuhsine ben memnunum park beşik odamda , doğdu doğalı her uyumasında yatağına yatırdm. 3 ay 25 günlüğüz alıştı artk sadece yatağını istiyo. Sallanan bi bebek değil çoğunluk kendiliğinden uykuya dalıyo 🙈bende iyiki almışım diyorum. Yanımda yatırsam hiç uyuyamazmışım ezerim korkusu var 😂
ikranurmuhsine Kayraa27 maşallah cnm birazda alistirmakla alakalı sanırım .bizimki de yatıyordu sonra zor geldi bana yatirmayinca unuttu