ikranurmuhsine Kayraa27 maşallah cnm birazda alistirmakla alakalı sanırım .bizimki de yatıyordu sonra zor geldi bana yatirmayinca unuttu
Kayraa27 ikranurmuhsine evet cidden bebekler akan su gibi ne yapsan o yöne akıyolar yani çabucak herşeye alışıyolar. İnşallah bende erinmem böyle devam ederiz inşallah sizi görünce korktm düzen bozulabiliyo demekki 😑
Oykununannesi ikranurmuhsine normal carsafta sallarlarya bebegi uclarindan tutup besigine koyuyom. Bazen esim ayak ucundan ben bas tarafindan tutuyom. Bebege dokunmadigimiz icin pek anlamiyo
ikranurmuhsine Oykununannesi evet o durumda uyanmiyor ama pek fırsatım olmuyor çünkü eşimin saatlari düzensiz 12 de geldiği çok oluyor
Elfidam ikranurmuhsine herkesin cok kullanisli demesine ve arastirmalarima ragmen bende memnun kalmadim maalesef. Sizin gibi dusunmekteyim.
Derinsum ikranurmuhsine benim şimdiki aklım olsa hiç beşik almazdım 😂süs gibi duruyor beşigimiz çünkü küçük hanım bizimle uyuyor🙈💖
ikranurmuhsine Derinsum 🤗 😊 büyüdüğünde belki yatar .çünkü fermuarlı bizim ki kendi girip çıkmayı sever umarım 😊
Eylul2018 ikranurmuhsine bambu beşik aldım yan tarafını çıkardım yatağa birleştirdim. Sizde yapabilirsiniz eğer olursa
ikranurmuhsine Eylul2018 bı bakayım netten ama artık ikinci bebeğe çünkü kızım yere alisti rahatsızlık vermiyor . uykusunda 🤗
Sunayaz ikranurmuhsine ben normal beşik aldım gece aynı sorunu ben de yaşıyordum fakat reflü yastığı aldım Şimdi geceleri kendimle beraber yatırıyorum ağladığında direkman memeyi veriyorum bu arada 22 günlük bebeğim