Benim de kızım 2 aylık olucak sürekli emmek istiyor uykusundan çabuk uyanıyor emmek istiyor doyamadığı için mi acaba ? Çevremdekiler ek gıda ver diyor çok kararsız kaldım 2 ay aşısına gittiğimiz de doktora sorucam ama size de sormak istedim yaşayan var mı aranızda ?