3 ay sma kullandık çok memnum kaldım gaz yapmadı kilo alımı çok iyiydi aylık 1 kilo alıyordu aptamili anneler çok övdüğü için denemek istedim aldım kullandım ama hem gaz yaptı hem de hiç kilo aldırmadı tekrar sma aldım bence mama bebekten bebeğe farklılık gösteriyor