Dtbrc ben yenidoğan yb hemşiresiyim oğlumuda hep kendi doktorlarıma muayene ettiriyorum. Ordaki şefimiz bu mamayı önerdi yoksa benimde hiç haberim yoktu. Yani insan doğumdan önce mama araştırmıyo tabi emzircem düşüncesiyle. Min 3 ay kullanılmalı bağışıklık için. Ama bence artık değiştirmeyin alışmış bebeğiniz bide kabız filan olur.