hzlssmoom Eşim kendi evimizde ben ailemle bahçede karantinaya girdim hepimiz pozitifiz çünkü. Annem yapıyor yemeklerimizi, eşimde alışverişimizi yapıp getirdi, meyve, sebze,tavuk falan işte. Allah’a şükür yiyip içiyoruz da kuvvetimiz yerinde oluyor işte 😏